Forum Discussion
13 Replies
- EA_QueenBee1 year ago
Community Manager
Hoi @lisje21,
Welke cheats werken niet precies? Kan je misschien een schermopname delen? Hey @lisje21,
Heb je ook al eens een andere geld cheat geprobeerd en werken die wel?
Probeer bijvoorbeeld eens (klik op de spoiler)
Spoilermoney [hoeveelheid][hoeveelheid] Hiermee stelt je het totaal bedrag van je actieve huishouden in op het opgegeven bedrag. Dus als je typt 1000000 heeft je familie ineens een miljoen simoleons.
Laat even weten of het daarmee lukt.
Modherlode werk niet eigenlijk geen een ook met money niet
Hey @lisje21,
Kan je hier aangeven weke tekst je gebruikt om het cheat raam te openen en welke tekst je typt voor de geld cheats?
Misschien kan ik aan de hand daarvan nog wat suggesties doen.
Money type ik in dan bedrag komt niks tervoorschijn
Niet gelukt
Ik heb ook ander geprobeert komt niks bij
Ik gebruik L1L2 R1R2 tegelijk in kan ik scherm type wat ik wil doe ik dat ook bedrag ik vullen komt niks bij geld
Hey @lisje21,
Ik heb wel een vermoeden waarom het niet lukt. Waarschijnlijk zijn de cheats nog niet geactiveerd.
L1+ L2 + R1 + R2 gebruik je om het cheatmenu raam op te roepen. Als dat raam verschijnt, type je eerst "testingCheats true" (zonder de aanhalingstekens) Daarmee zorg je ervoor dat je het cheatmenu activeert. Daarna kan je pas de cheatcodes gebruiken.
Laat even weten of het wel lukt als je de cheats hebt geactiveerd.
Die heb ik allemaal al gebruikt heb bij video gezien uitgelegd gekregen had on gezet nog niks doet het
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 4 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager