Forum Discussion

lifecomeandgo's avatar
2 years ago

Cheats/mods

Hi, 

Kan iemand a.u.b helpen? 

Cheats en mods werken niet meer, ik heb de sims al verwijderd, ge-updated, hersteld, etc. 

Niks werkt! 

Heb echt geen idee meer wat ik kan doen. 

8 Replies

• lifecomeandgo's avatar
    lifecomeandgo
    2 years ago

Helaas nog steeds niks, 

mijn cc’s komen wel uit maar mods zoals basemental,… helemaal niks.

Ook shift en dan klikken op mijn sims om dan te cheaten gaat ook niet meer (ik kan er wel op drukken maar heb niet meer veel mogelijkheden, zoals: vaardigheden zit er niet meer tussen en eigenschappen veranderen of bijvoegen ook niet)

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @lifecomeandgo

Kan het zijn dat je conflicterende mods hebt geïnstalleerd of dat er verouderde mods tussen zitten? Als je een OneDrive hebt of als je gebruik maakt van CurseForge/Overwolf meldt dat dan ook even.

• De oude mods en niet werkende cc’s heb ik verwijderd, ik heb inderdaad wel onedrive.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    9 months ago

Heb je ook het localthumbcage.package bestand verwijderd?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    9 months ago

Hey @lifecomeandgo,

De mods waar je over schrijft zijn na de laatste patchupdate opnieuw gebroken. Je zult die dus opnieuw moeten downloaden bij de makers. Volg daarvoor even de tip die @Lotje1981 je gaf. In dat bestand zitten waarschijnlijk onderdelen van de gebroken mods die voor problemen kunnen blijven zorgen. 

Zorg hoe dan ook dat je de updates ophaalt als je wilt kunnen blijven spelen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 4 hours ago