Nog even een update op mijn vorige bericht, als ik de Sims 4 open dan staat het pack growing together als gekocht en dat ik het moet downloaden om te spelen, maar in de ea-app kan ik het pack niet downloaden en blijft er purchase staan. Een repair van het spel, clear cache etc. heb ik allemaal geprobeerd maar doet allemaal niets.
@Wendolyn_0 schreef:
Ik heb voor mijn verjaardag een code gekregen van 'growing together'. Deze heb ik vanmiddag ingewisseld via de ea-app. Ik kreeg de bevestiging dat ik het pack kon downloaden en zodra ik op downloaden klikte sprong het scherm naar het aankoopscherm maar de download startte niet en ook staat er bij de add-ons nog een prijs en niet 'in library' zoals bij de packs die ik wel heb.
In de laatste 2 uurtjes heb ik alles geprobeerd, opnieuw de code inwisselen (maar dan krijg ik de melding dat de code al is gebruikt en dat klopt, want dat heb ik zelf gedaan), cache legen van de app, app opnieuw opstarten, pc opnieuw opstarten, ik heb zelfs de sims verwijderd en opnieuw geinstalleerd in de hoop dat mijn nieuwe pack dan wel gedownload zou worden.
Inmiddels weet ik het niet meer. Hoe krijg ik het pack alsnog erbij? Iemand een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken.