Forum Discussion
23 Replies
- Sabouma2 years agoRising Veteran
whoa... kalm aan.... niet alles is binnen vijf minuten opgelost....
Bij mij doet hij het weer!
Ik ben ook een tijd aan het tobben geweest, dacht dat het aan mij lag dat ik niet kon updaten en spelen. Maar... nu werkt het ook weer!
Ik krijg een foutmelding bij de Sims4 update. Te weten:
er is een onbekende fout opgetreden. Start de app opnieuw en probeer het opnieuw, of vraag ons ondersteuningsteam om hulp. Meerdere keren opnieuw opgestart zonder resultaat. Ik kan de Sims 4 niet meer spelen.
Bij mij kan ik de update nu ook starten, fijn 🙂
EDIT: de download van de update lukt niet... de app zegt dat de download klaar is, maar iedere keer zie ik toch staan "update required".... dus ergens zit er toch nog iets niet goed
game updated ja, maar nu blijf het zeggen update nodig, heb al 10 keer geupdate maar het spel refuse to start, het blijf zeggen need update
Bij mij hetzelfde er blijft staan dat ik moet updaten terwijl ik het al meerdere keren gedaan heb
denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben tot het echt opgelost is....
nog even ? als in nog een uur of 2 ?
dat kan maar zo ja.... dit probleem zal niet het enige ding zijn dat ze moeten tackelen vandaag
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee8 days ago
Community Manager