Elke keer als ik inlog zegt de EA app dat ik alle packs weer moet downloaden. Hij geeft ook aan dat mijn laptop te vol zit, terwijl dat niet zo is en ook mijn harde schijf is ingeplugd. Ik ben echt niet tevreden dat Origin is EA is veranderd. Het is naar mijn mening alleen maar slechter geworden!
Zou je willen aangeven welk computersysteem je gebruikt?
De EA App is voorlopig alleen bedoeld voor Windows computers en nog niet geschikt voor MacOS systemen.
Het is de bedoeling dat je, als je met een Windows computer werkt de Origin app niet meer gaat gebruiken. Als je dat onverhoopt wel blijft doen dan zal je telkens opnieuw je spellen moeten herstellen of opnieuw downloaden.
Als je gebruik maakt van een Windows laptop dan kan je op jouw laptop een DxDiag.txt (laten) maken. In deze link lees je hoe je dat kunt doen:
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb waar het probleem zit. Ik zou het hoe dan ook plezierig vinden als je toch nog een DxDiag.txt zou kunnen opladen.
Als ik kijk naar schermopname nummer 2 dan zie ik dat je De Sims 4 op je C: drive wil laten installeren. Zie het rode kader met nummer 1
Je ziet in het rode Kader 2 dat er op jouw C: drive nog maar 38,7 GB vrije ruimte is. De EA app geeft dat heel duidelijk aan. Voor een volledige installatie van het basisspel van de Sims 4 + alle uitbreidingspakketten en kits, heb je (exclusief de Sims Legacy Editie) ca 54 GB aan ruimte nodig. Met Sims LE ruim 60 GB.
Voor het gemak heb ik even jouw schermopname gekopieerd en hieronder weergegeven.
Als je op je C: drive nog maar 38, 7 GB aan vrije ruimte over hebt zal Windows moeite hebben om eventuele noodzakelijke updates uit te voeren. Voor een Windows update is ca 85 GB aan vrije ruimte nodig. Als je een DXDiag.txt meestuurt kan ik je eventueel meer vertellen over de stand van jouw laptop.
Voorlopig kan ik je alleen maar adviseren om én de EA app en eventuele spellen te laten installeren op de harde schijf die je hebt ingeplugd. Van hieruit kan ik niet beoordelen welke drive letter die schijf heeft maar ook niet hoeveel vrije ruimte op die schijf aanwezig is. Houd er rekening mee dat Windows de ruimte op jouw laptop berekent aan de hand van de ingebouwde harde schijven. Externe harde schijven worden gezien als opslag voor documenten en bestanden en dus niet voor programmabestanden.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Als je hulp nodig hebt met het configureren van de externe harde schijf, laat het vooral even weten.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 14 hours ago