Forum Discussion

Arrow085's avatar
2 years ago

EA zegt dat mijn cc verlopen is, maar dit klopt niet

Heb al meerdere keren mijn creditcard details verwijderd en opnieuw toegevoegd. Verloopdatum 09/27.

Toch blijf ik de melding krijgen dat mijn creditcard verlopen is:

Your action cannot be processed
Your order could not be processed at this time because your credit or debit card has expired. Please use a different payment method to complete your order.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Nog nooit eerder last van gehad (en kaart vandaag nog voor iets anders gebruikt).

1 Reply

• Hey @Arrow085,

Normaal gesproken kunnen de spelers hier jou niet helpen met problemen bij accounts of betalingen. Daarvoor zal je echt contact op moeten nemen met de klantondersteuning.

Hieronder vind je alle opties van Help: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

Controleer ajb ook op jouw accountpagina of de details van je creditcard nog kloppen (dus ook het driecijferige nummer) en dat jou account veilig is via de tweestapsverificatie . 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,035 Posts