Forum Discussion

Sabine16's avatar
2 years ago

Eieren worden niet uitgebroed

Ik heb al een hele poos sims 4 landelijk leven, maar opeens doet de optie eieren uitbroeden het niet meer. Als ik klik op ei in kippenhok uitbroeden legt mijn sim het terug in het hok, ik zie er af en toe een kip op zitten en na een poosje is het ei elke keer bedorven. Eerder is het me wel een keer gelukt om een ei uit te laten broeden. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

1 Reply

• Hey @Sabine16,

Dat is vreemd. Zeker als het zo ineens gebeurt. Als je geen gebruik maakt van aangepast materiaal, je hebt je spel al gerepareerd én het bestand localthumbcache.package al eens verwijderd dan zou ook jij lat kunnen hebben van een bug. Zeker als je aan de voorwaarden voldoet voor het uitbroeden. Voldoende plaatsen én voldoende kippen om de eieren uit te broeden.

Zie hiervoor de bestaande bug post op de Engelstalige forumpagina: 🏈 Solved: [OPEN] [CoL] Hatchable eggs disappearing/spoiling - Answer HQ 

Laat ajb even weten welke situatie voor jouw Sims kippen geldt.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,036 Posts