Forum Discussion

fljhmd's avatar
5 years ago
Solved

expansion pack staat niet in sims

Hoi  Ik heb expansion pack studentenleven. De code ingevoerd op orgin volgens de instructies, maar als ik sims open, staat studenleven niet bij de expansion packs.  Hoe kan ik dit oplossen? groetj...
  • EA_Neil's avatar
    5 years ago
    Hey @fljhmd,

Kijkende naar jouw account lijkt het er inderdaad op dat je de Legacy editie draait op jouw huidige computer. Deze versie is gemaakt zodat oudere computers/Macs en 32 bit systemen alsnog de Sims 4 kunnen spelen maar zul je hierdoor helaas geen toegang hebben tot de uitbreidingen van na oktober 2019 tezamen met de online galerij.

De link hierboven van @Trismagistos legt dit erg goed uit tezamen met een lijst van alle uitbreidingen die wel speelbaar zijn met de Legacy editie. Helaas is Studentenleven niet ingegrepen in deze editie van het spel en vergt een sterkere computer/Mac om te draaien.

Sinds het erop lijkt dat je een code hebt gehaald vanuit een andere plek dan via Origin zullen we je helaas niet het geld terug kunnen geven voor deze aankoop. Mocht je een andere snellere computer/Mac hebben waar je ook op kunt spelen zul je uiteraard gebruik kunnen maken van deze uitbreidingen en de online galerij via hetzelfde account en zul je het spel niet nogmaals aan hoeven schaffen.

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 5 days ago