Forum Discussion
Hey @sharon20001,
Heb je in de afgelopen periode een ander programma geïnstalleerd of een update o.i.d.?
Soms kan dit probleem ook ontstaan als je aangepast materiaal gebruikt of er een patchupdate voor De Sims wordt uit gerold.
Heb je jouw spel al gerepareerd? Daar zou ik mee beginnen.
Laat even weten of dat helpt.
- sharon200011 year agoNew Rookie
hey ik heb hem inderdaad al gerepareerd. voor zover ik weet heb ik geen updates gehad maar ik heb ook geen programma's geïnstalleerd
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @sharon20001,
Dat is heel vreemd. Maar er gebeuren vaker vreemde dingen bij en in De Sims 4.
Het is inmiddels alweer een week geleden dus ik weet niet of het nog zin heeft om te kijken of er iets gedaan kan worden als je een opslagbestand hersteld:
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Opslagbestand-herstellen/m-p/11733793#M14514
Je zou ook kunnen controleren of je de familie nog ergens anders kunt vinden.
Kijk dan bij het kopje Spel laden in het De sims 4 menu of controleer in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves de opslagbestanden op datum en kijk of je een Slot_ bestand met een hoog nummer boven in hebt staan. Soms kan je aan de hand van die bestanden zien of er iets is veranderd.
Laat even weten of je hier iets aan hebt of dat je er hulp bij nodig hebt.
- sharon200011 year agoNew Rookie
bedankt voor de tips ik ga het uitproberen en laat het weten of het wel of niet is gelukt.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 21 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager