Forum Discussion
Hoi @Trismagistos,
Ik heb het huishouden gemaakt in Henford-on-Bagley (dus Cottage Living) en eerst naar een lege kavel verhuisd.
Hier heb ik gebruik gemaakt van de 'motherlode' cheat en daarna het huishouden naar een andere kavel verhuisd.
Aangepast materiaal heb ik niet.
Ik update ook altijd als er aangegeven wordt dat er nieuwe updates/patches beschikbaar.
Alvast bedankt!
Hey @ScarfLoor,
Dank je voor de extra informatie.
Als ik je goed begrijp kan je ondanks de foutcode wel gewoon verder spelen? Tenminste dat lees ik in je eerste post.
sinds enkele dagen blijf ik de pop-up krijgt die meldt dat ik volgende foutcode heb: 109:e56fc6bb:703c3d50
Ik vermoed dat het probleem wordt veroorzaakt door de verhuisbeweging maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Hopelijk kan je het probleem oplossen door het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4
Of als dat niet werkt de gehele cache van De Sims 4 te legen en het spel te repareren.
Maak voor de zekerheid voordat je begint met verwijderen van onderdelen altijd eerst een kopie of backup van je spel op een USB-stick of externe harde schijf.
Kijk ajb ook eens naar het onderstaande bug rapport op de Engelstalige forumpagina:
Opgelost: [WORKAROUND] Error 109:e56fc6bb - Pagina 8 - Answer HQ (ea.com)
De suggestie die daar wordt gedaan is om te beginnen met het beroemdheidssysteem aan te vinken.
Hopelijk dat dit jouw probleem oplost.
Laat ajb weten of je hiermee verder kunt.
- 2 years ago
Hoi @Trismagistos ,
Ik kon ook effectief niet spelen, de huishoudens laadden niet in.
Ik had even tijd nodig om de Engelstalige pagina's door te nemen en ik heb jouw advies gevolgd.
Het beroemdheidssysteem staat nu weer aan, en ik kan weer spelen. 🥳
In de nabije toekomst ga ik me alsnog een externe harde schijf aanschaffen om een back-up van mijn spel te maken, dat is geen slechte tip.
Dank je wel voor de hulp!
- Trismagistos2 years agoHero
Goed dat je weer gewoon kunt spelen @ScarfLoor,
Houdt de informatie op deze forumpagina in de gaten voor een echte oplossing. Hopelijk komt die met een nieuwe patchupdate..
Als je hulp nodig hebt bij de aanschaf van een externe harde schijf voor de backup van De Sims 4 dan weet je me te vinden.
Veel plezier met spelen. 😉
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee5 days ago
Community Manager