Forum Discussion

Sabine16's avatar
1 year ago

Gemeente huis Tartosa

Ik kon niet zo snel iemand anders vinden met dit specifieke probleem.

Als ik mijn sims wil laten trouwen in het gemeentehuis van Tartosa gebeurt er niks. Ze voeren de interactie gewoon niet uit. Ik heb de sims en het gemeentehuis al als voorwerp hersteld en ook na al mijn mods en cc verwijderd te hebben gebeurt er niks. Ze kunnen wel in het gemeentehuis naar de wc, maar trouwen lukt niet.

Weet iemand iets over dit probleem? Hebben meer mensen dit of is er misschien een oplossing?

2 Replies

• Hey @Sabine16,

Er is een bug rapport voor op de Engelstalige Sims forumpagina: [LAUNDRY LIST] [MWS] Sims can't get married at City Hall - Answer HQ (ea.com) 

Die is al wel behoorlijk oud maar misschien heb je wat aan de volgende suggestie. Verwijder het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en probeer het stel voor het stadhuis de huwelijksceremonie te laten voltrekken. 

Het kan dus komen doordat er nog wat rommel van de mods doorwerkt. Vandaar de suggestie om het localthumbcache.package bestand te verwijderen. Als het daarna niet werkt, probeer het dan voor het stadhuis. 

Blijft het probleem aanhouden dan zit er ook ergens in jouw save een regel met een blokkade en heb je dus net zoals de anderen te maken met de bug uit het rapport.

In de Waslijst van 9 juli (Helaas alleen in het Engels) Laundry List - July 9th, 2024 - Answer HQ (ea.com)  is er aandacht voor (zie ook de link naar het bug rapport). Dus wie weet. 

• Sabine16's avatar
    Sabine16
    1 year ago

Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie en de doorverwijzing naar de Engelse pagina. Die pagina had ik zelf nog niet gevonden, ik heb nu me too aangeklikt.

Ik zal het localthumbcache.package verwijderen proberen, dat vergeet ik altijd.

Als dat niet werkt zal ik moeten accepteren dat het niet gaat werken, zoals zo veel dingen in die pack. Tenzij het dus gefikst wordt met de komende update.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 22 hours ago
3,035 Posts