bosnische018 years agoGoeiedag,na een update wil mijn spel niet meer opstarten hooi ik kan mijn spel niet opstarten !!Ik weet niet WHY!!!!!!! Help me!!!! PLIESSSSSSS!!!!👎💔
EA_JasonEA SPORTS FC™ Team to mirayakbasx8 years agoAls dat het geval is, kan je deze handige tips proberen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Handleiding-Ik-kan-niet-meer-spelen-na-de-jaargetijden-update/m-p/6883380#M770
EA_JasonEA SPORTS FC™ Team to mirayakbasx8 years agoAls dat het geval is, kan je deze handige tips proberen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Handleiding-Ik-kan-niet-meer-spelen-na-de-jaargetijden-update/m-p/6883380#M770
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 days ago3,012 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 days ago3,012 Posts
Recent DiscussionsSchilderijen en foto's Als ik schilderijen en foto's maak dan worden de schilderijen wit, en de foto's zwart In de galerij en op flopsy. De geüploade foto's kunnen de klanten ook alleen maar zwart zien en de schilderijen w...Kalender is in de war De seizoenen staan bij mij door elkaar heen sinds de nieuwe update. ik heb nu al twee keer achter elkaar het kabouter feest gehad er gaat in ieder geval iets niet helemaal goed. Spel is helemaal van ...Bugs I have the solution to all your problems. Stop playing this worthless game. They just want your money. I have so many problems with this stupid game. Go to Inzoi. Much more realistic. Those who suppo...En Nog niets GeFixt! Het is nu 18 nov. 2025 En nog steeds zijn de foto´s zwart en de schilderijen wit. Ik speel de sims4 zonder CC en Mods! Ik heb al een nieuwe save aan gemaakt en een nieuwe sim en een nieuwe locatie...Te huur: wonen in eigen woning Bij het wonen in een eigen woning betaald het huishouden alsnog een boete als deze ingeschakeld staan (maar niet aan zichzelf want het geld gaat uit de bankrekening). Ook blijft mijn sim bang om uit ...