Forum Discussion

lini_hulst's avatar
1 year ago

h

Sims4 blijft vast hangen.

Ik heb dit probleem op twee verschillende laptops. Het probleem kwam toen ik voor het eerst met een nieuw huishouden wou spelen (ik had pas een lot bebouwd en dergelijke). Mijn sims maakte nooit een actie af. Ik liet bv. mijn sim de actie doen van een geitje schoon te maken, de sim liep tot aan het geitje maar bleef er dan voor stil staan. Ik kon mijn sim resetten en een andere actie laten doen maar buiten ernaar toe lopen doet mijn sim niks.

Dus ik dacht ik probeer het op een andere laptop, niks aan de hand, bouwmodus deed wat vervelend maar het werkte wanneer ik het spel even aan en uit heb gezet. Alleen nu kan ik wel de sims spelen alleen kan ik nu de bouwmodus niet meer betreden. Steeds wanneer ik naar de bouwmodus wil gaan blijft mijn scherm vasthangen. Ik krijg niet alle opties van de bouwmodus en kan niet terug naar leefmodus. Ik kan wel dingen vastpakken en verplaatsen enz, ook kan ik via de juiste knoppen het spel afsluiten.

In bijlage vind u een foto van wanneer ik naar bouwmodus wil gaan.

Ik heb al contact gehad met ea. Daardoor heb ik het spel en EA al verwijdert met REVO Uninstaller, de app al gerestart via ea. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Het probleem is al meer dan een week aan de hand.

Kan iemand mij alstublieft helpen?

(CM: Thread moved from EN General to NL EA App. Please post in the language of the board per rule.)

1 Reply

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 14 hours ago
3,036 Posts