Forum Discussion

LiquidMango's avatar
2 years ago

Help ik kan de sims 4 niet meer spelen met mods

Help ik kan de sims 4 niet meer spelen met mods

Elke keer als ik de sims 4 opstart dan worden mijn mods steeds uitgeschakeld ookal herstart ik de game nadat ik ze weer aan heb gezet. Ik dacht eerst dat het misschien aan de mods zelf lag dus toen heb ik ze allemaal uit de mods folder gehaald en een enkele mod toegevoegd. Ook zelfs met 1 mod deed hij het toen niet ☹️. 

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

4 Replies

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Rising Veteran
    2 years ago

heb je je mods wel geupdate sinds de patch? Veel mods waren "kapot" door de game update

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @LiquidMango,

Ik denk dat @Sabouma en @monique23051 je al een eind op weg hebben geholpen. Het zal zeker aan een of meer mods liggen. 

Als je het probleem nog steeds tegenkomt dat raad ik je aan om toch nog eens het hele artikel : 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' te lezen. Hierin staat namelijk ook dat je veel problemen met oude mods weer opnieuw kunt krijgen als je het bestand localthumbcache.package in de Sims 4 map laat staan. In dat bestand blijven restanten van je saves actief en ook van de saves waarin je kapotte mods hebt zitten. 

Kijk ajb eens of het verwijderen van dat bestand jouw probleem kan oplossen. Je vind het in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.

Laat even weten of je hierna verder kunt spelen.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,019 Posts