Forum Discussion

25caitlin07's avatar
2 years ago

Help! Ik kom niet verder meer

Ik heb inmiddels de Sims en alle documenten daarbij op een nieuwe laptop gedownload maar sindsdien zijn al mijn oude spellen weg en zijn mijn saves ook niet meer te vinden in mijn bibliotheek 

kan iemand mij helpen dit terug te halen?

2 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @25caitlin07,

Ik had je in het andere topic ook al een reactie gegeven: 

Re: Wilt iemand mij alsjeblieft helpen? - Answer HQ (ea.com)

Als je op jouw oude apple computer geen backup hebt gemaakt op een externe harde schijf of USB stick die geformatteerd is op het FAT 32 systeem kan je je oude spellen en spelvoortgang niet terug plaatsen. 

Hopelijk heb je de oude Mac nog en kan je een externe harde schijf eraan koppelen. Zorg er dan voor dat die harde schijf is geformatteerd op FAT 32. Kopieer de inhoud van de map: >Documents>Electronic Arts>De Sims 4>saves naar deze externe harde schijf en plaats die kopie dan terug in dezelfde map op je nieuwe laptop.  

Doe dat ook voor de mappen>Documents>Electronic Arts>De Sims 4>tray (en voor het aangepaste materiaal dat je gebruikt ook voor de map >Documents>Electronic Arts>De Sims 4>Mods)

Hopelijk heb je de Kavels, De Sims en Huishoudens opgeslagen in jouw bibliotheek zodat je die nog kunt terugplaatsen in de werelden. In alle andere gevallen is er weinig meer aan te doen dan je verlies te nemen. 

Het is waarschijnlijk niet het antwoord waarop je hoopte maar laat ajb even weten of je nog toegang hebt tot je oude Mac en een USB-stick of externe harde schijf hebt. 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,035 Posts