Forum Discussion

unomi28's avatar
1 year ago

hond is verdwenen

Nadat ik mijn hond beneden het appartement heb uitgelaten. Is de hond terug het gebouw in gelopen door de muur. Nu zit hij vast op een andere verdieping waar ik niet bij kan komen. Heb al geprobeerd om de hond terug te roepen of te roepen voor eten. Ook het spel gerepareerd. Maar tot nu toe heeft nog niets geholpen. Iemand enig idee? Alvast bedankt.

1 Reply

• Hey @unomi28,

Dat is zeker een vreemde situatie en misschien ook wel een bug maar dat kan ik van hieruit niet zo 1,2,3, zeggen.

Heb je geprobeerd om de hond te resetten? 

• Typ "testingCheats true" in het dialoogvenster.
    • Zodra het cheats-venster verschijnt, zou het het bericht "Cheats zijn ingeschakeld" moeten worden weergegeven.
    • Typ in het cheat raampje/venster de cheatcode 'resetSim [FirstName LastName]'.
    • Druk op de Enter-toets.
    • Hierdoor wordt de Sim automatisch gereset en springt hij naar een willekeurig gebied in huis.

Als dat niet lukt dan zou je kunnen overwegen om een opslagbestand te herstellen: 
    https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Opslagbestand-herstellen/m-p/11733793#M14514

Laat even weten of je hiermee vooruit kunt.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 16 hours ago
3,036 Posts