Geeft helemaal niets, @SunshinexSimmer.
Ik vind het plezieriger als je me jij noemt. Ik ben ook maar een speler die andere spelers hier probeert te helpen en we zijn hier allemaal gelijk.
Goed om te weten dat je een Windowsbesturingssysteem gebruikt. Als je pc geen update heeft gehad kan je dan aangeven of je een Windows 10 of Windows 11 computer gebruikt? In allebei die systemen kan je ook gebruikmaken van de OneDrive. In sommige situaties kunnen de problemen ook daarmee te maken hebben.
Dan nu even jouw verdwenen Sims. Heb je al in je eigen bibliotheek gekeken? Normaal gesproken slaat het spel jouw Sims eerst op in je eigen bibliotheek. Daarna heb je de mogelijkheid om je huishouden op te laden naar de Galerie (gallery). Vandaar dat ik in mijn eerdere reactie ook vroeg of je zeker weet dat je jouw Sims niet kunt terugvinden in je eigen bibliotheek?
Kan je wel gewoon verder spelen waar je in je vorige spel was gebleven of zie je daar ook problemen?
Er zijn wel problemen bekend met de creaties in de galerie. Hier zijn twee topics over:
Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij - Answer HQ (ea.com) en
Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit - Answer HQ (ea.com)
Zou je eens willen kijken of jouw situatie vergelijkbaar is?
Alvast bedankt.