Forum Discussion

daniekj53's avatar
2 years ago

Huizen uit gallerij

Hallo,

Sinds de update van december kan ik bijna geen huizen meer downloaden vanuit de gallerij. Het spel loopt bij het laden van het huis of bij het leeg maken van een kavel vast. Of het huis wordt geladen zonder planten, deuren, ramen, meubels etc. Nog meer die dit probleem hebben?

1 Reply

• Hey @daniekj53,

Jammer dat je dit probleem tegenkomt.

Om je echt goed te helpen heb ik wat meer informatie nodig. Heb je jouw spel al eens gerepareerd en heb je gekeken of jouw computer voldoet aan de aanbevolen eisen voor de Sims 4?

https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Controleer ajb ook of je schilderijen in het huizen hebt/had die je naar referentie hebt geschilderd? Kijk dan ook even of je kavels hebt gedownload die gebruik maakten van de cheats 'MoveObjects On' of 'BuyDebug'. Heb je het huis uit je bibliotheek geplaatst of in dat spel gebouwd?

Meldt ajb ook even of je gebruik maakt van aangepast materiaal zoals cc en mods etc. Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago