Forum Discussion

charonvankouwen's avatar
4 years ago

ik heb twee packs gekocht voor sims 4

ik hen twee packs gekocht wellensdag en uiten maar zie niet de gebouwen die er bij horen kan er iemand mij daar bij helpen gaat over sims 4 voor de xbox one 

16 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @charonvankouwen, dat is vervelend inderdaad.

Als je ze ook niet staan bij geinstalleerde uitbreiding etc. op je Xbox zelf, kun je misschien nog eens met Microsoft Xbox contact opnemen om te kijken of die iets voor je kunnen betekenen? Misschien is er wel iets misgegaan met je aankoop?
  • een van de packs honden en katten komt van een cd die samen met sims 4 heb gekocht  en die twee andere packs heb ik via bol.com gekocht 

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Zorg dat je bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste account(s), @charonvankouwen.
    Herstart De Sims 4 en probeer het nogmaals
    Nagaan dat je locatie, datum en tijd juist ingesteld zijn.
    Gebruik een bekabelde internetverbinding.
    Zorg ervoor dat De Sims 4 en de software van je spelconsole zijn bijgewerkt.
    Niet alle (product)codes zijn voor volledige producten.
    Herstart de spelconsole.
    Aanvullende inhoud vereist dat hun basisspel op dezelfde Origin / EA account is geregistreerd.
    Nagaan of de aankoop / bestelling is gelukt. Zie hiervoor de aankoop / bestelling geschiedenis. Fouten zullen hersteld moeten worden.
    Een productcode is eenmalig te gebruiken en blijft geregistreerd op de Origin / EA account, waarmee dat is gedaan.
    Het verwerken van een aankoop / bestelling gedaan via Origin, kan wel tot 36 uren duren. Andere winkels hebben andere tijden.
    Spel helemaal verwijderen en opnieuw installeren, gebruik eens een andere installatiemethode.
    Maak een andere gebruikersaccount / profiel op je spelconsole en probeer het daarmee.
    Alle overige en onnodige apparaten uitzetten en losmaken.
    Nagaan dat de spelconsole geen fouten bevat, deze zal je moeten verhelpen.
    Aanpassingen ongedaan moeten maken.
    Wanneer het product, (spel)functie of dienst beschikbaar is met de betaalde abonnementsdienst EA Play, dan dient deze wel actief zijn om die te kunnen gebruiken.
    Nagaan of soms er een beperking of limiet zit op jouw account(s) en/of platform.
    Andere spelconsole gebruiken. Werkt het daarop wel?

Wanneer het product niet is gekocht via Origin, zal je contact moeten opnemen met de winkel, waar je het wel hebt gedaan, voor een oplossing.

Betreft het een probleem met jouw account, een aankoop / bestelling, product, dienst, of de spelconsole zelf, dan zal je toch contact op te nemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @charonvankouwen, in dat geval heb ik het vermoeden dat de uitbreidingen niet goed geïnstalleerd zijn. Misschien kun je even content opnemen met Bol.com of Microsoft Xbox Support om te kijken of dat die misschien weten wat er aan de hand kan zijn?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 18 hours ago