Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
2 years ago
Solved

Ik kan geen outfits meer verkopen op Trendi

Hoi hoi,

Al enige tijd kan ik wél outfits hypen,posten etc maar als er dan een koper komt voor de outfit...Daar gaat het dan helaas sinds "te Huur" mee mis. Je kan wel blijven klikken op het artikel wat je wil verkopen, helaas lukt het echt niet. Heb overal al gekeken kan het nergens vinden, misschien hebben jullie er weer een oplossing of work-around voor?

Groetjes Monique

• Ik heb even voor je gezocht in de engelstalige ea bug report en daar vond ik iemand met hetzelfde probleem

Om te verhelpen was het antwoord dat je de brievenbus moest vervangen, hoop dat dit ook bij jou helpt

4 Replies

• Ik heb even voor je gezocht in de engelstalige ea bug report en daar vond ik iemand met hetzelfde probleem

Om te verhelpen was het antwoord dat je de brievenbus moest vervangen, hoop dat dit ook bij jou helpt

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    2 years ago
    @SimsMeowster @Trismagistos ik ga dit zeker even proberen. Heb het al meerdere malen gemerkt dat het niet kon, heb geen mods/cc dus gelukkig ligt het daar niet aan en heb toevallig gisteren die localthumbcache package weer eens verwijderd. Doe ik eigenlijk regelmatig ná updates. Helaas werkte dus alleen verwijdering van dat package niet dus ik ga de brievenbus proberen. Dankjewel beiden,
    Ik laat het weten of het geholpen heeft.

Groetjes fijn weekend,
    Monique
  • monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    2 years ago
    @Trismagistos @SimsMeowster dankjewel voor jullie oplossing, gisteravond nog even kunnen spelen en inderdaad ik kon de outfit verkopen en wederom kon ik erop los klikken en hij verkocht niet. Toen de brievenbus dus verkocht en nieuwe gekocht en jawel! Het werkte. Dankjewel,

Groetjes Monique

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,036 Posts