Forum Discussion

moooopie's avatar
6 years ago

Initialisatiefout

Als ik de Sims 4 opstart krijg ik het volgende:

Opstarten niet mogelijk:

Initialisatiefout tijdens opstarten.

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

ik heb al geprobeerd de download cache te verwijderen. Dit stond op een ander forum en dit zou het probleem oplossen, maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding.

Hoe nu verder?

10 Replies

• sinds de nieuwe update van 7 april, krijg ik steeds een foutcode waarbij staat " initialization error at startup" 

hoe kan ik dit oplossen? kan ik dit zelf oplossen?

• Als ik de Sims 4 opstart (MacBook) krijg ik het volgende:

Opstarten niet mogelijk:

Initialisatiefout tijdens opstarten.

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

ik heb al geprobeerd de download cache te verwijderen. Dit stond op een ander forum en dit zou het probleem oplossen, maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding.

Ook heb ik origin verwijderd en opnieuw gedownload, dit werkt ook niet.

Deze melding komt na de laatste update. Ik had CC in de mods map staan, ik weet niet of dit uitmaakt? 

Hoe nu verder? ☹️ 

• Boven aan de webpagina komt een geel vak te staan, waarin wordt aangegeven dat er een storing is voor De Sims 4 op het door jullie gebruikte platform, @jimmyhrs.

Aangepaste inhoud ("modificaties") dien je altijd hebben verwijderd, als je De Sims 4 gaat bijwerken en/of installeren van een uitbreiding / aanvulling.

Groetjes.
  • Ik speel op een macbook met macos catalina 10.15.4

ik heb de game al gerepareerd en de computer al opnieuw opgestart 

• moooopie's avatar
    moooopie
    6 years ago

Origin. En ja, ik denk het wel. Wat zijn precies de basisstappen?

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hey @moooopie,

Ik zie deze melding meer voorbij komen na de update en dit komt voor bij mensen die op de Mac spelen.

We zijn hiermee bezig en ik ga proberen om wat extra informatie voor je te vinden!

• Ik bedoelde eigenlijk besturingssysteem en versie daarmee, @moooopie.

Bovenaan de webpagina verschijnt een geel gekleurd vak met de melding dat er problemen zijn voor jullie platform.
  • moooopie's avatar
    moooopie
    6 years ago

Catalina 10.15.4 is het besturingssysteem van mijn mac. Bedoel je dat?

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 days ago
3,019 Posts