Forum Discussion
ook niet in drive op cloud
Maar heb de sims 3 ook op mijn laptop staan en die maakt wel een map electronic arts aan als ik in die map kijk zie ik alleen maar de sims 3 map
Ook ik heb nog een paar vragen, @didi91176. hoelang is het geleden dat je De Sims 4 hebt aangeschaft en ben je misschien begonnen met een spel uitleg te spelen? Normaal gesproken zou er zodra je De Sims 4 via Origin start een map Electronic Arts aangemaakt moeten worden op dit adres: C:\Users\ [jouw gebruikersnaam op de laptop] \Documenten (of Documents als je taal instelling Engels is) \Electronic Arts\De Sims 4. Omdat er wel een map met de naam De Sims 3 is aangemaakt in de map Electronic Arts ga ik ervan uit dat het systeem wel naar behoren functioneert en is dus de vraag of je wel een spel hebt opgeslagen. Als je telkens weer opnieuw met een spel moet beginnen, zou het dan niet een optie zijn om een nieuwe Sim aan te maken en deze te laten verhuizen naar de eerst beschikbare wereld? Dat zou dan Willow Creek zijn. Koop daar een kavel en sla dan het spel op onder de naam van bijvoorbeeld de Sim die je hebt gemaakt. Kies dan in de opties: 'opslaan als'.
Kan je daarna terugkoppelen of je uiteindelijk wel een spel laden kunt kiezen zodra je weer in het startmenu van De Sims 4 bent?
Alvast bedankt.
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos okee zal dat eens proberen
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos helaas hetzelfde probleem heb een sims aangemaakt in de buurt willow creek een kavel gekocht opgeslagen met de naam van de sims en dan opgeslagen en afgesloten , en dan terug op gestart hetzelfde probleem ook zie ik geen map dat aangemaakt voor de the sims 4
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 9 hours ago
- 4 days ago