Sinds de laatste update van de sims 4 kan ik met de sims 4 geen kindje meer maken, deze optie komt niet in beeld te staan. De optie o ja komt er wel te staan. Er is genoeg ruimte bij het bed en ik heb ook een goede band met de andere sim.
Dank jullie wel voor jullie suggesties, ik denk dat idd het uit stond bij de sim. Hoe zou ik dit aankunnen zetten bij creeër een sim. Hier ben ik achter gekomen doordat het wel lukte bij andere sims
Meestal stel je die voorkeur in als je een Sim creëert. Als je Sims lang de 'natuurlijke weg' laat komen dan heb je die gelegenheid zodra ze tiener worden.
Er is een cheat om dat ook te doen als je het vergeten bent of als je jouw Sims hoe dan ook van voorkeur wilt laten veranderen.
Zet de cheats aan en toets de code in de spoiler in het raam:
Ga vervolgens naar Creëer Een Sim (via de spiegel, garderobekast of wereld beheren) waar je de Sim vrijwel helemaal naar wens kunt aanpassen.
Vink aan wat jij toepasselijk vindt voor jouw Sim. Dat geldt voor alle opties. Als je opties niet aan vinkt zal jouw Sim zich dus niet aangetrokken voelen tot andere Sims, niet romantisch willen verkennen en niet willen 'rotzooien'.
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago3,035 Posts