Forum Discussion

romylunax's avatar
2 years ago

kan geen restaurant kopen

Als ik een restaurant heb gekocht, komt er rechts onder in t bedrijf vakje te staan dat ik geen restaurant bezit. In de wereldmap staan echter wel mijn sims weergegeven als eigenaar van dit restaurant. 

Maar omdat het in de speel modus weergeeft dat ik geen restaurant bezit kan ik er niks mee....

Zonder mods en cc is dit probleem er ook.

Heb al een factory reset gedaan.

In een nieuw spel is dit probleem er niet, maar dat zou dus betekenen dat ik voor de 6e keer helemaal opnieuw moet beginnen.. en dat wil ik niet weer!

1 Reply

• Hey @romylunax,

Jammer dat je jouw restaurant nog niet kunt gebruiken. 

Om je beter te kunnen helpen heb ik echt wat meer informatie nodig.

1. Heb je het restaurant zelf gemaakt/gebouwd en ingevuld met personeel of komt het uit de galerie?
    2. Als je het hebt gedownload uit de galerie stond erbij dat er gebruik was gemaakt van aangepast materiaal?
    3. Heb je ook gecontroleerd jij alle pakketten hebt die de maker van dat restaurant heeft gebruikt?
    4. En tot slot maak jij ook zelf gebruik van aangepast materiaal zoals custom content en/of script mods?

Zoals je ziet hangt het probleem af van al deze factoren. 

Als je vraag 4 met ja kan beantwoorden lees dan in ieder geval het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Daarin doe ik een heleboel suggesties om het gebruik van cc en mods veilig en leuk te houden.

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 3 days ago