Forum Discussion

anoek210's avatar
6 years ago
Solved

kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

wij hebben elkaar geaccepteerd op origin maar kunnen wij ook het spel samen spelen en elkaar zien? 

tussen vrienden op de sims zelf staat niks

• De Sims 4 is een spel voor 1 speler, @anoek210. Meerdere spelers op hetzelfde moment, in dezelfde wereld / kaart is niet mogelijk.

Willen jullie samen spelen, dan is dat alleen mogelijk door, met elkaar achter dezelfde computer te gaan zitten. Of ieder van jullie moet apart De Sims 4 gekocht hebben en dat op meerdere computers op hetzelfde moment De Sims 4 gaan spelen.

Groetjes.

12 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Megamike40's avatar
    Megamike40
    Newcomer
    29 days ago

hoe zou je dit je dit kunnen doen ik wil ook namelijk graag met mijn dochtertje spelen?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    28 days ago

De thread al 4 jaar oud, en als je naar onze regels kijkt:

• Necroposten: het oprakelen, updaten of bumpen van oude of irrelevante threads maakt het forum rommelig en verdringt nieuwe gesprekken van andere leden. Controleer de leeftijd van de thread voordat je een bericht plaatst. Als er geen discussies over jouw onderwerp zijn, kun je overwegen een nieuwe thread te openen.

Ik ga het dus sluiten. Als je vragen hebt, aarzel dan alsjeblieft niet om een nieuwe thread te maken! 🙂

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 51 minutes ago