Forum Discussion

xrxchh's avatar
1 year ago

Kan na update niet meer met huishouden spelen en meer...

Vandaag heb ik de update van de sims 4 uitgevoerd. Toen ik het spel opstartte was het gezicht van mijn sim al rood wit geblokt met een vraagteken. Ik gebruik geen cc, elke keer als ik nu wil spelen blijft hij op het laadscherm welke op een gegeven moment vast hangt. Het verst dat ik ben gekomen is tot de wereld maar wanneer ik met het gezin wil spelen bevriest het en stopt de game met reageren. Weet iemand hoe ik dit oplos? Gisteren voor de update kon ik nog gewoon spelen.

Update: Ik kan met 1 huishouden niet spelen, ander probleem is dat de default huishoudens die ik testte nu bijvoorbeeld rood wit geblokt zijn, vloeren vraagtekens hebben. Dit terwijl deze sims en huizen al met de pack kwamen. I am so confused.

4 Replies

• Hey @xrxchh,

Als je rood/wit geblokte Sims in je spel hebt maak je waarschijnlijk toch gebruik van aangepast materiaal.

Lees dan voor de zekerheid het artikel:

'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Hopelijk kan je het probleem oplossen door het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4.

Laat even weten of je hierna weer gewoon verder kunt.

• xrxchh's avatar
    xrxchh
    1 year ago
    @Trismagistos Ik heb niks van CC gedownload of gebruik dus helaas kan ik daar niet iets in vinden.

Het bestand verwijderen heb ik gedaan, helaas ervaar ik nog steeds dezelfde problemen.
  • Hey @xrxchh,

Heb je misschien een Sim (of Sims) of een kavel gedownload uit de galerie? Soms wordt daarin wel aangepast materiaal gebruikt. 

Maar het kan ook zijn dat je met een reparatie van jouw spel het probleem kunt oplossen:

1. Start de EA App en login
    2. ga naar Library
    3. klik op de 3 puntjes op de afbeelding van de Sims 4
    4. en kies repair.

Laat even weten of je het probleem daarmee kunt oplossen.

• xrxchh's avatar
    xrxchh
    1 year ago
    @Trismagistos In verband met te weinig geheugen op mijn laptop kon ik dit niet doen. Ondertussen wel de nieuwste updaten uitgevoerd. Sindsdien werkt het spel gelukkig weer.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 21 hours ago
3,036 Posts