3 years ago
Kan peuters niet in bed leggen
Help mijn Sims kunnen mijn peuters niet meer in bed leggen of voorlezen voor het slapen. Dit lukt alleen als de peuter al naast het bed staat en als het dan lukt heeft de Sims ineens hele lange armen...
Hey @kuslauraa,
Zonder schermopname van de situatie kan ik niet aangeven waar je probleem aan kan liggen. Zoals ik al aangaf kan het meerdere oorzaken hebben. Dus als je een schermopname zou willen meesturen dan kan ik die bestuderen en je misschien een beter advies geven. Op dit moment blijft het met de gegevens die jij met ons deelt voor een groot deel giswerk.
Als je hulp nodig hebt met het maken van een schermopname, laat dat dan ook even weten. Ook daarmee kunnen we je hier helpen.
Ik heb hetzelfde probleem. Alles al veranderd en zelfs 3 keer verhuisd. Hetzelfde probleem is bij het peuter stoeltje. Als je de optie kiest eten geven gebeurd er ook niks. Meerdere hebben er last van. Heel irritant. Het zit gewoon in het spel iets dat niet goed is. Is er een manier dit te melden en ze hiernaar gaan kijken?
Hey @BramLotte,
Tja, de hoge zit kinderstoel. Daar noem je zo wat.
Wat je omschrijft is een lastig probleem. Het verhuizen van de familie naar een ander kavel lost dit probleem jammer genoeg niet op.
Dit is een bekende bug en staat nog steeds open: [OPEN] Adult sim not pick toddler in high chair to be feed - Pagina 6 - Answer HQ (ea.com)
De kinderstoel op een andere plaats in de keuken neerzetten wil nog wel eens helpen. Voorwaarde voor deze workaround is dat je de stoel niet aan een eettafel plaatst maar los in de ruimte. Zorg er ook voor dat je alle updates hebt en geen CC kinderstoel gebruikt. Die staan erom bekend dat ze problemen geven.
Als je het hier hebt gemeld en desnoods ook al bij de lijst met bug rapporten 'Me too' hebt aangeklikt, rest er weinig anders dan te wachten op een oplossing van het Sims Team en hopen dat het snel op de 'Waslijst' komt te staan.
Hopelijk heb je hier wat aan. Veel plezier met spelen. 😉