Forum Discussion

maravelden's avatar
6 years ago

kleine letters

vanmiddag heb ik de sims eerst gespeeld en toen afgesloten op de normale manier. nu start ik het weer op en zijn de letters en alle balken vet klein waardoor je het amper kan lezen. wat moet ik doen om het weer normaal te krijgen

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago
    @maravelden Je kunt de resolutie in het spel controleren om te zien of deze juist staat.

Met een te hoge resolutie kan de tekst kleiner worden.

Waar speel je op? Mac? PC? PS4? Xbox?
  • Heb de resolutie aangepast het scherm wordt kleiner en iets beter leesbaar. Vind het vooral vaag dat het ineens zo was want daarvoor was het gewoon goed met de resolutie 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Misschien dat er een bepaalde instelling niet goed staat or dat er een ander programma tegenwerkt. 

Zou je mij kunnen vertellen of je op PC of Mac speelt?

• @maravelden Voor degene die op dit forum komen omdat ze op dit moment hetzelfde ervaren: bij instellingen, toegankelijkheid kan je de schaal van gebruikersinterface vergroten, waardoor alle tekstblokken groter worden!
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago
    Hoi @Madelondon,

Bedankt dat je een oplossing deelt! 🙂 Hopelijk kunnen andere spelers hun probleem nu ook oplossen.

Dit thread is ondertussen bijna vijf jaar oud(!), dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. Maar nogmaals bedankt!

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,036 Posts