Last van Hopeloze Hartezeer
Geachte lezer,
Al een jaar 3 heb ik met veel plezier gespeeld op mijn PS4 van uw game Sims4. In de loop van de jaren heb ik met regelmaat packs gekocht zodat er nog meer mogelijkheden zijn. Vorige week heb ik de pack Stapelverliefd eraan toegevoegd. Ondanks dat er een update is geweest, loopt mijn game meerdere malen vast (code CE-34878-0). Er zal vast wel een nieuwe update komen die ervoor zorgt dat het niet meer vast loopt maar over het volgende maak ik me meer zorgen. Mijn Sim krijgt last van "verdrietigheid" ondanks dat zijn "romantische vaardigheid" op zijn max staat. Er staat ook bij tips dat je dan moet werken aan de romantische vaardigheid of het gewoon ouderwets uitgillen in bed. Maar nu gaat mijn Sim gewoon dood door een gebroken hart. Godzijdank heb ik een backup gemaakt (nu inmiddels 4 back-ups) maar ik geloof niet dat dat de bedoeling is. Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben en weet iemand of EA daar met een oplossing komt? Geef op z'n minst de gamer de mogelijkheid om dat "Hartezeer" aan of uit te zetten. Als ik dit had geweten, had ik deze pack nooit aangeschaft.
Groet,
Harrie