1 year ago
Last van Hopeloze Hartezeer
Geachte lezer, Al een jaar 3 heb ik met veel plezier gespeeld op mijn PS4 van uw game Sims4. In de loop van de jaren heb ik met regelmaat packs gekocht zodat er nog meer mogelijkheden zijn. Vorige w...
Hey @Klevertje,
Zoals je waarschijnlijk al hebt begrepen is er spake van een bug en hopelijk zal er voor de consoles begin volgende week een nieuwe patchupdate worden uitgebracht die dat probleem oplost.
Verholpen relatieproblemen - Update: 26/07/2024 - Answer HQ (ea.com) Houd dus de informatie in de gaten. In de tussentijd kan je proberen om een ouder opslagbestand te herstellen:
Opslagbestand herstellen - Answer HQ (ea.com)
Laat ajb even weten of je hiermee verder kunt.
Beste Trismagistos,
Hartelijk dank voor jouw snelle reactie. Je hebt me onwijs gerustgesteld. Ik wacht de update af.
Hey @Klevertje,
Ook ik kan niet alles bijhouden! het blijkt dat de update er al is: Update 7/29/2024 (ea.com) Deze is speciaal voor consoles. de tekst is wel in het Engels. Als de update niet activeert dan kan je proberen om je console even te resetten door de stekker uit het contact te trekken en na een seconde of dertig wee opnieuw in te pluggen. Meestal haal je dan ook gelijk alle updates op. Die voor je console én voor je games.