Mijn dieren in Landelijk Leven blijven ouder worden!
Hoi allemaal,
Ik speel sinds kort weer de Sims 4 en dat gaat uitstekend, op een ding na…
Mijn dieren (lama’s, koeien, kippen, konijnen en vossen) in de uitbreiding Landelijk Leven worden ouder! Nou hoort dat natuurlijk bij het spel, maar ik heb in mijn speloptie de optie: “Verouderen lama’s, koeien, kippen, konijnen en vossen” uitgeschakeld. Dit omdat ik dus niet wil dat ze ouder worden, ze gaan mij namelijk veel te snel dood. Ik geef ze regelmatig “gezonde lekkernijen”, maar ook dit heeft zeer weinig effect en na een korte tijd krijg ik alweer de melding dat ze ouder worden en hun eindtijd als het ware nadert.
Ik weet niet wat ik moet doen… Ik heb ook het aut. verouderen van gespeelde en niet-gespeelde Sims uitstaan, maar dit heeft geen effect. Ook heb ik dus het van het Landelijk Leven uitstaan. Het doet het gewoon niet?! Ik heb het meerdere keren aan en uit gezegd, maar geen effect helaas. Wat kan ik hier aan doen? Ik wil graag door met spelen, maar dan gaat het allemaal nog sneller…
Als iemand een idee heeft hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen hoor ik het graag!
Groetjes,
Iris
Je kunt vaak veel oplossen door je spel te repareren, @withloveiris.
Het kan in ieder geval geen kwaad. Ik ging er eigenlijk een beetje van uit dat je dat al had geprobeerd.
Een andere optie, het verwijderen van het bestand: localthumbcache.package uit de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4, zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn.
Laat ajb even weten of je het probleem toch nog hebt kunnen oplossen.