Forum Discussion

29abd9a5c354a28's avatar
1 year ago

Missing content no response

Hallo!

Ik heb de sims 4 en had bijna alle packs/kits en zo'n 4000 uur aan gameplay. Nu zeg ik had want ik mis al mijn packs, mijn gameplay uren zijn ook weg maar dat is niet zo erg. Ik heb geprobeerd de game te repairen maar dan werkt het als nog niet. Het gekke is, alle households heb ik nog wel maar kan ze niet meer spelen, omdat ik de packs niet meer heb? Ik heb geprobeerd EA help te contacteren maar nu wordt het elke keer gesloten? 

7 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago
    Hoi @29abd9a5c354a287,

Ik zou haast denken dat je niet met de juiste account aanmeldt, vooral als je packs en je gameplay uren allebei weg zijn. Als je meerdere email adressen hebt waarmee je misschien EA accounts mee hebt gemaakt, kan je proberen om met die aan te melden? Misschien kan je dan de juiste account vinden.
  • Hey!

Ja daar zat ik dus ook al aan te denken maar dit kan niet mogelijk zijn. Ik heb vorig jaar mijn mail geswitcht en had toen gewoon toegang tot de sims en mijn account. Ik heb het opnieuw geprobeerd met mijn oude mailadres, maar dit werkt ook niet. 

• Ik zit terug te kijken in mijn mail, maar ik zie alleen wel een EA beveilingscode die ik nooit heb aangevraagd in Oktober? Ik heb die mail nooit gezien tot nu, maar ik had de mail ook nooit geopend. Ik weet niet of het mogelijk is, dat iemand in mijn account is geweest en alles weg heeft gehaald?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    1 year ago

Hey @29abd9a5c354a287,

Vervelend dat het erop lijkt dat je de pakketten niet in bezit hebt. Zou je voor mij eens willen kijken of je in de map: :\Program Files\EA Games\The Sims 4 mappen kunt vinden?

Dat zou er ongeveer zo uit moeten zien. Zie voorbeeld in spoiler:

Spoiler

Dit is maar een deel van de map. Hoe meer spellen je hebt hoe meer inhoud.

Als je geen spellen in die map vindt, kan je dat aangeven of je pas geleden een backup van jouw systeem hebt gemaakt en die in de Cloud hebt laten plaatsen?

Er is ook nog een mogelijkheid dat aangepast materiaal de oorzaak is van dit verschijnsel. Maak je toevallig gebruik van mods of cc?

Lees dan voor de zekerheid ook het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Hoe meer aanvullende informatie je geeft hoe beter ik je verder zou kunnen helpen.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 22 hours ago
3,036 Posts