Forum Discussion

baltenaard's avatar
5 years ago
Solved

mods map kwijt

hallo, ik ben mijn het mapje mods kwijt, maar alle oude mods die ik eerder had gedownload zijn er nog wel. en als ik op elektronic arts klik dan komt er geen sims 4 te staan maar EA services. en als ik daar weer op klik dan komt er te staan license, en dan komt ik op een bestand genaamd 1011164.dlf en die kan ik ook niet openen het is gewoon een bestand met het Origin logo er op. ik heb ook al geprobeerd om een nieuwe map voor mijn mods an te maken maar die komen dan niet in het spel. wat kan ik nu nog doen?

• @baltenaard speel je De Sims 4 op een MacOS of Windows pc en heb je al geprobeerd om De Sims 4 te repareren via Origin? Zo nee, ga dan naar de spelbibliotheek in Origin en klik met de rechter muisknop op de tegel van de Sims 4 en kies in het dropdown menu de optie repareren.

Als je bent overgestapt op EA-Desktop of play dan zal je de Sims via die optie moeten downloaden.

Ik zal ook nog eens navragen waar de code 1011164.dlf voor staat.

Hartelijke groet.

17 Replies

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 days ago
3,019 Posts