Forum Discussion
Geeft niks, @yanaverswijvel.
Zullen we het gewoon opnieuw proberen maar nu in het Nederlands?
Begrijp ik je goed als ik denk dat je nu al jouw Sims 4 pakketten in een map Sims 4 Demo hebt staan behalve het pakket dat je twee dagen geleden hebt gedownload. Dat laatste pakket staat ergens anders (of is zoek) In ieder geval het verschijnt niet in je spel.
Omdat jouw post in dit forum staat in Origin Mac begrijp ik dat je De Sims 4 speel op een MacOS systeem.
Zou je de specificaties van jouw systeem hier willen vermelden? Je kunt die vinden aan de hand van de informatie in de link hieronder:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201581
Zou je gelijk eens willen controleren of je de Cloudopslag gebruikt? Het kan zijn dat jouw pakket daar is opgeslagen en dan kan Origin het niet vinden (Origin kan niet werken met cloudopslag)
Hoe meer extra informatie je geeft (desnoods met foto's of schermopnames) hoe beter ik je zou kunnen helpen.
- 2 years ago
Hallo,
Ik speel de sims op een gewone PC geen mac .
voordat origin was veranderd naar EA was er geen prombleem om mijn packs te dowloaden en ik kon ze daarna ook spelen in mijn spel.
Ik heb na dat origin was veranderd naar EA 2 uitbreinding pakketen gekocht en ik had al ergens gelezen dat die in de sims 4 demo map staan. Maar er stond niks bij van hoe je dat moest oplossen. Ik heb al geprobeerd om mijn game te repairen mijn cahce te clearen maar het werkt niet ik moet steeds de uitbreiding opnieuw dowloaden. En als ik de game open staat er dat ik ze al bezit maar ik ze nog moet dowloaden terwijl er duidelijk staat dat ze gedowload zijn maar ze komen niet in mijn game.
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @yanaverswijvel,
Dank je voor de extra informatie. Het is namelijk een groot verschil of je op een Mac speelt of op een Windows pc.
In jouw situatie kan je de extra's downloaden via de EA app. Klik op LIbrary in de linker kolom en zoek de tegel van De Sims 4 op. Klik dan op de drie puntjes rechtsboven en kies voor Manage add-ons.
Je ziet dan een scherm waarin je de extra pakketten opnieuw kunt downloaden. Zie voorbeeld:
Klik op de blauwe downloadknop om de pakketten te verwerken in het Sims 4 spel.
Laat ajb even weten of het is gelukt.
- 2 years ago
Dat is juist het probleem ik doe dat dan maar de pakketen komen niet in mijn game.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee7 days ago
Community Manager