Forum Discussion
Dat is juist het probleem ik doe dat dan maar de pakketen komen niet in mijn game.
Hey @yanaverswijvel,
Maak je toevallig ook gebruik van de OneDrive? Als dat zo is zou het kunnen zijn dat je de spellen in de cloud hebt geïnstalleerd en dan werken ze niet.
De andere mogelijkheid is om te zoeken naar de plaats waar je de spellen via de EA app standaard hebt geïnstalleerd.
Klik dan op de drie streepjes in de EA app (links boven) en daarna op Settings. Je ziet dan een menu. Klik vervolgens op Download om te zien waar EA de spellen automatisch installeert. Zie voorbeeld:
Als je op Edit klikt kan je de plaats van de downloads aanpassen:
Zoek naar de map die jij sims 4 demo hebt genoemd.
Als het goed is wordt dat dan de standaardmap waar jij alle EA spellen installeert. Houd er rekening mee dat dit niet verstandig is als je ooit andere EA spellen wilt aanschaffen.
Hopelijk kan je jouw standaardinstallatiemap terug vinden.
- 2 years ago
Dus ik probeer mijn pakketen te dowloaden maar mijn EA zegt dat er een error is .
En ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @yanaverswijvel,
Zou je misschien een foto of schermopname kunnen maken van de foutmelding?
Aan de hand daarvan zou ik kunnen uitzoeken wat er precies fout gaat. Je kunt ook een DxDiag.txt toevoegen aan je volgende reactie. In de link hieronder kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
- 2 years ago
hier is de foutmelding:
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @yanaverswijvel,
Jammer dat er geen code bij zit waaruit ik meer kan opmaken. Je zou kunnen proberen om voorafgaand en tijdens het download en installatieproces alle andere programma's af te sluiten en afgesloten te houden. Het kan zijn dat jouw computer al aan de grenzen van het kunnen zit.
Als het niet lukt stuur dan ajb toch even een DxDiag.txt mee.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee7 days ago
Community Manager