Forum Discussion
Hey super bedankt voor dit bericht en het snelle antwoord helaas helpt dat niet had het gisteren gedaan. En toen kon ik langer spelen dan normaal maar helaas kreeg toen ook weer een fout melding. Is er ook nog een andere oplossing of niet?
Hey @IIrriisss,
krijg je toevallig ook een fout code te zien of krijg je alleen het bericht dat De Sims je spel niet kan laden (try restarting)?
Soms helpt het als je het bestand localthumbcache.package verwijdert uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Het probleem dat je beschrijft kan ook nog ergens anders aan liggen. Als je gebruik maakt van aangepast materiaal waaronder (script)modificaties en custom content kan het zeker handig zijn om voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' te lezen.
Kijk ook even of je wat hebt aan dit artikel: Opslag bestand herstellen.
Hoe meer informatie je kunt geven over jouw pc of laptop hoe beter ik kan beoordelen of je het probleem misschien wel daar moet zoeken.
- 1 year ago
Hey super bedankt voor de reactie! Ik ga er naar kijken met de tips die je me hebt gegeven. Wat voor info heb je nodig zodat je me beter kan helpen?
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @IIrriisss,
Als de suggesties die ik deed niets oplossen, kan je ook een DxDiag.txt bij je antwoord voegen. Hieronder lees je hoe je zo'n bestand kunt maken:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
- 1 year ago
Hey om zeker te weten dat het probleem weg is moet ik dan een nieuw spel laden of kan ik gewoon in het spel waar het probleem in zat checken? Want heb nu die localthumblr bestand verwijderd en checkte of het weer werkte in me save game maar dat was niet zo.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 19 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager