Forum Discussion
Hey @IIrriisss,,
Zou je eens willen kijken of je met een nieuw spel dezelfde problemen tegenkomt?
Als je gebruik maakt van aangepast materiaal dan zal je dat sowieso even moeten uitschakelen. (Plaats dan de map mods even op je bureaublad o.i.d)
Het zou best wel eens kunnen zijn dat jouw oude save kapot is gegaan. Dat zou kunnen komen door oude of corrupte cc of mods. Maar het ook liggen aan iets anders. Dat kan ik van hieruit niet controleren.
Heyy echt super bedankt ik heb een tijdje gespeeld en zo te zien is het probleem weg. Alleen het kan terug komen maar laten we hopen van niet. En hoe kan ik me custom content controleren want het duurt altijd wel even voor dat ik de fout melding krijg(dus is beetje moeilijk checken met wat ik nu heb gedaan + customcontent die ik heb). En ik heb heel veel custom content in me game dus heb je miss dat nog tips voor?
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @IIrriisss,
Tja, soms is de hoeveelheid mods en cc zo groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb wel een paar tips. vraag jezelf goed af of je alle cc en mods ook daadwerkelijk gebruikt in het spel dat je speelt. Vaak gebruik je maar een klein percentage. Overweeg dan om niet alle cc en mods te laden.
Als er weer een nieuwe patchupdate van De Sims 4 komt zal je toch echt de berichtgeving over gebroken mods in de gaten moeten houden. In mijn artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' heb ik links naar de forum onderdelen geplaatst. Als je wilt controleren of je cc en mods nog werken dan kan je gebruik maken van de 50/50 methode die ik daarin ook heb beschreven.
Er is een mod van Twistedmexi (betterexceptions) die je veel werk uit handen kan nemen. Maar, ook dat is een mod die kan breken bij patchupdates.
Hopelijk kan je hiermee weer even vooruit.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee5 days ago
Community Manager