Forum Discussion
5 Replies
Hey @Caitlynkempers,
Heb je ook het bestand localthumbcache.package verwijderd uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4?
Vaak blijft in dit bestand rommel achter van kapotte of verouderde mods. Dit zou ook een van de oorzaken kunnen zijn.
Omdat je met mods speelt raad ik je aan om ook even het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' te lezen.
Laat ajb even weten of je hiermee verder kunt.
Hoi @Trismagistos ,
Ik heb dat bestand verwijderd. Het duurde daarna veel langer om op te starten. Helaas hielp het niet om het probleem op te lossen. Het rare is dat dit probleem op optreedt bij een nieuw spel zonder mods.
Dank je wel voor het meedenken tot zover :-)
Hoi @Trismagistos ,
Ik ga je tips gebruiken uit het artikel en verwacht dat het probleem dan wel opgelost moet zijn.
Als dat zo is, laat ik het weten.
Hey @Caitlynkempers,
Het kan zijn dat de hoeveelheid mods en cc het laden van het spel vertraagd. Kijk dan of je voor jouw specifieke spel alle mods nodig hebt. Kies er dan voor om alleen dát deel te laden.
Als je problemen blijft houden, wil ik aan de hand van een DxDiag.txt wel onderzoeken of je nog andere opties hebt. In de link hieronder kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Bedankt @Trismagistos het zat idd bij een niet geupdate mod. Bedankt voor je hulp.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee7 days ago
Community Manager