Forum Discussion

LSNMN's avatar
6 years ago
Solved

Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik 2 uitbreidingspakketten gekocht (Sims 4 Honden en Katten & Sims 4 Word Beroemd) daarnaast ook een accessoire pakket gekocht (Wasgoed). Allemaal via Origin zelf. Ik heb een bevestiging en de betaling is voltooid. In Origin zie ik dat ik ze in bezit heb en in de Sims 4 game zie ik ook dat ik ze in bezit heb. Echter kan ik ze niet downloaden. Als ik op de download knop klik gebeurd er niks. 

Ik heb alles al geprobeerd, m'n cache gelegd (meerde malen), uitgelogd en weer ingelogd, laptop opnieuw opgestart, Origin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sims4 game gerepareerd. Tot slot Sims 4 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alleen nu kan ik geen enkel uitbreidingspakket  meer downloaden en doet alleen de basis game het. HOE LOS IK DIT OP? 

Ik speel op een Mac en reeds gekocht:
Sims 4 Word beroemd & Sims 4 Honden en Katten + Wasgoed

Dit had ik al in bezit en werkte tot nu toe ook goed:
Sims 4: Ecologisch Leven - Beleef het Samen - Eiland leven - Jaargetijden - Stedelijk Leven - Studentenleven - Vampieren - Klein Wonen

Bij voorbaat heel veel dank
  • @EA_Jason Dank je! Ik kreeg ook net bericht dat als je gebruik maakt van de technische preview versie je ook even terug kan stappen naar de 'gewone' Origin versie.

46 Replies

• LSNMN's avatar
    LSNMN
    6 years ago
    @ShantyloveBobby Misschien heb je niet de hele tread gelezen, maar het probleem is opgelost. Mogelijk is het ook de oplossing voor jou. Ik zou even terug lezen in dat geval 😉
  • @LSNMN Hee ik ben er nu nog mee bezig want mij lukt het helaas niet.. hoe heb jij de technische preview uitgeschakeld? Als ik op de knop 'Neem deel aan technische previews van Origin' druk, dan gebeurt er niks.. help
  • LSNMN's avatar
    LSNMN
    6 years ago

@Louisesteenbeek_ In de bijlage heb ik de knop die UIT moet staan. Daarna heb ik Origin afgesloten. Mijn laptop herstart en toen Origin weer geopend. Toen ding hij uit zichzelf downloaden. Echter heb ik daarvoor wel de Origin Reset tool gebruikt op mijn Origin die eerder in deze tread was aangeraden. 🙂 

• @LSNMN Yess!!! Dankjewel het werkt! 🙏 Ik dacht dat opnieuw opstarten van de mac niets veranderden maar Origin begon gelijk de nieuwste versie te downloaden en nu worden de uitbreidingspakketten gedownload. Super dankjewel en ook aan @EA_Jason !
  • LSNMN's avatar
    LSNMN
    5 years ago
    @MerleSophieSpaan hoii, heb je alles in deze tread geprobeerd? Cache verwijderen etc. Tot Repareren en technische preview uitzetten?

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,011 Posts