Nieuwe update meteen paar bugs erbij :-(
Sul Sul,
Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd, heb al verschillende dingetjes gecheckt (volgens afspraken van @Trismagistos doe ik altijd dat cache bestand verwijderen etc) maar helaas. Ik kan geen screenshots meer maken lijkt. Ik moet het dus even uitleggen met gewone 'foto's' die in de game genomen zijn. Hopelijk komt er een uitleg hoe ik weer een screenshot kan maken zonder dat mijn spel gelijk ophoudt...Raar he? Ja ik weet het. Net terug van vakantie.
Okay, deel1: Mijn sims heeft meteen vandaag de feestdag dat die kabouters leuk langskomen, mijn Sim weet gelukkig inmiddels hoe ze te 'pleasen' en ze hebben allemaal leuk areooltje rond hun hoofd, maar krijg helaas geen cadeautjes van ze? Da's voor het eerst, want van de week had ik ze nl. nog wel gewoon die zaadpakketjes.
Deel 2: Tuinieren: inderdaad het onkruid is weg, alleen nu zijn er vliegjes in mijn plant en mijn sim heeft het al besproeid met gif en helaas...De vliegjes blijven rondzwermen maar kan ze niet verwijderen. Ook niet met dé cheatcode. Raar maar waar.
Dat was het voor vandaag ;-) ik hoop niet dat er meer bij komt. Maar ik jou jullie op de hoogte als er iets werkt.
Groetjes Monique