Forum Discussion

katovc's avatar
6 years ago

Onverdiende vaardigheden

Hallo

Ik was dus de Sims 4 aan het spelen en terwijl ik aan het spelen was kreeg ik opeens 16 nieuwe vaardigheden erbij waarvoor ik niets gedaan had. Deze vaardigheden waren allemaal al op niveau 10. Ik snap hier niets van. Ik weet ook niet hoe ik dit kan terug draaien want ik ben net een nieuw spel gestart en dit haalt een beetje de Fun eruit om al de vaardigheden zelf te leren. Help mij alstublieft want ik weet echt niet wat te doen 

2 Replies

• Als dit vaker voorkomt @katovc, dan kan je de basisstappen eens doen, om e zien of daarmee dit probleem kan worden opgelost:
    De Sims 4 map in je Documenten hernoemen.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken.
    De Sims 4 repareren via de Origin cliënt. Je dient rechts te klikken in de spelbibliotheek op de speltegel van De Sims 4 en dan de "Repareren" optie kiezen.

Het is vrij normaal dat jouw Sim alle gewenste vaardigheden opnieuw dient te leren, als je met een nieuwe Sim gaat spelen.

Groetjes.
  • Om de vaardigheden terug te draaien raad ik aan om cheat te gebruiken:
    https://www.carls-sims-4-guide.com/skills/cheats.php

Ctrl+shift+C dan testingcheats on intypen en op enter drukken.

Vervolgens kun je dan bijvoorbeeld voor bowlen: stats.set_skill_level skill_bowling 1
    1 is dan het de laagste vaardigheid die een Sim kan hebben. 

Mochten ze niet volledig uitgeschreven staan dan is het: stats.set_skill_level De naam zoals Major_Charisma 1

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 6 days ago