4 years ago
origin vraagt om activatiecode
Ik heb via Steam de The Sims™ 4 Digital Deluxe Edition gekocht, maar als ik het wil opstarten, moet dit via Origin. Ik heb hiervoor Origin gedownload en een account aangemaakt. Na nogmaals proberen t...
Hey @Lucamon,
Dat is wel lastig.
Als het goed is heb je bij de aanschaf van De Sims 4 Digital Deluxe Edition bij Steam ook een code ontvangen. Controleer voor de zekerheid ook de e-mail die je van Steam hebt gekregen waarin de aankoop van De Sims 4 wordt bevestigd. Je kunt die code ook invoeren in Origin of in je EA account. Maar dat zou bij het spelen met Steam niet nodig zijn als je de accounts van Steam en Origin hebt gekoppeld.
Zorg er dus voor dat je je eerst aanmeldt bij Steam en klik daarna op EA game (De Sims 4) spelen. Als het goed is start Origin dan vanzelf op. Geef dan aan dat je de accounts van Origin en Steam wilt koppelen. Meld je vervolgens ook aan met de Accountgegevens die je hier hebt gebruikt. Dus e-mail, gebruikersnaam 'Lucamon' en het wachtwoord dat je hiervoor hebt aangemaakt. Als het goed is zal De Sims via Steam worden gedownload en geïnstalleerd. Zorg voor de zekerheid ook dat je Visual Studio CC++ van Microsoft op je pc hebt geïnstalleerd.
Hopelijk lukt het hiermee wel. Als je toch nog vragen of problemen ondervindt met de installatie van het spel neem dan ook vooral contact op met Steam Support (steampowered.com)
Veel succes.