Forum Discussion

cowboyfennie's avatar
6 years ago
Solved

Probleem kleding/meubels

Hi! Mijn sims doet de laatste tijd erg raar (ik kan niet met andere sims praten en sommige kledingstukken/meubels hebben vraagtekens op zich staan). Ik heb op advies het mapje "De Sims 4" in "Electronic Arts" al hernoemt, maar nog steeds het ik dezelfde problemen. Ik weet echt niet waar het door komt, want ik heb ook alle modificaties uit mijn game gehaald. Weet iemand een oplossing?

• @cowboyfennie Als je de modificaties uit je spel hebt gehaald zal je ook nog even het bestand: 'localthumbcache.package' moeten verwijderen om daadwerkelijk alles schoon te maken.
    De localthumbcache vind je meestal hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
    Als je dat bestand hebt verwijderd, maakt het spel zelf een nieuw 'schoon' bestand aan en zijn alle resten van de oude modificaties ook echt verdwenen.

Als je speelt met modificaties zal je ze vaak moeten controleren en als er updates zijn geweest zeker. Oude en gebroken modificaties kan je updaten bij de makers van die custom content (zoals dat ook wel wordt genoemd) Hebben ze nog geen updates dan kan je ze beter even 'in de wacht zetten'.
    Bij het terugplaatsen kan je de 50/50 methode gebruiken. SimLibby heeft daar een heel goed handleiding geschreven: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-problemen-met-cc-en-mods-achterhalen-lastexceptions-vanilla-spelen-en-50-procent-methode.html
    Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
    Hartelijke groet.

2 Replies

• Dit soort problemen worden veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud en het ontdoen van allen zal het probleem verhelpen, @cowboyfennie.

Hernoem wel De Sims 4 map, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel en vervolgens kies je de "Repareren" optie.
    Nadat het reparatieproces klaar is, controleer meteen of De Sims 4 is bijgewerkt.
    De Sims 4 schoon starten. Ga met een nieuw gemaakte Sim of huishouden testen, of de problemen zijn verholpen.

Groetjes.
  • @cowboyfennie Als je de modificaties uit je spel hebt gehaald zal je ook nog even het bestand: 'localthumbcache.package' moeten verwijderen om daadwerkelijk alles schoon te maken.
    De localthumbcache vind je meestal hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
    Als je dat bestand hebt verwijderd, maakt het spel zelf een nieuw 'schoon' bestand aan en zijn alle resten van de oude modificaties ook echt verdwenen.

Als je speelt met modificaties zal je ze vaak moeten controleren en als er updates zijn geweest zeker. Oude en gebroken modificaties kan je updaten bij de makers van die custom content (zoals dat ook wel wordt genoemd) Hebben ze nog geen updates dan kan je ze beter even 'in de wacht zetten'.
    Bij het terugplaatsen kan je de 50/50 methode gebruiken. SimLibby heeft daar een heel goed handleiding geschreven: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-problemen-met-cc-en-mods-achterhalen-lastexceptions-vanilla-spelen-en-50-procent-methode.html
    Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
    Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,993 PostsLatest Activity: 2 months ago