Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
4 years ago

Re: Aankoop Sims Stedelijk leven PSstore 1 foutmelding nu spel verdwenen

Hey @Patreasy79,

Laat ons weten of het gelukt is. Als je kijkt onder aankopen op het Playstation account zie je dan zowel de kits als de uitbreiding op hetzelfde Playstation account onder elkaar?

- EA_Neil

7 Replies

• Hallo Neal,

Tot op heden is het me niet gelukt om de aankoop terug te vinden, ik heb alleen de e-mail met daarin het order nummer. Verder heb ik alles geprobeerd om de game te vinden, ik ben ‘out of ideas’. 

Groetjes,

Patricia 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @Patreasy79,

Hebben jullie in het huishouden toevallig meerdere Playstation accounts waarmee je games met elkaar deelt misschien?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @Patreasy79,

Staan de kits en de uitbreiding beiden in de aankopen op jouw PSN account of staan ze verspreid over de verschillende PSN accounts misschien?

- EA_Neil
  • Ik heb maar 1 account maar ik kijk even welke daar vermeld staan. 

• Patreasy79's avatar
    Patreasy79
    4 years ago

Dit staat er bij mijn gekochte producten. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

Hey @Patreasy79,

Als het goed is heb je een geschiedenis van alle aankopen genaamd de transactie geschiedenis op jouw Playstation account die je via de volgende link kunt vinden na het aanmelden (dit is de profiel pagina op de Playstation website): 

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

Gelieve geen screenshots van jouw gegevens te posten maar zo kun je kijken of zowel de uitbreidingen en kits in dezelfde lijst van de transacties staan of dat het maar een van de twee is.

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 12 minutes ago