Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
7 years ago

Re: Cheat codes invoeren mac

Hey @marijeeh,

Dat zou niet moeten gebeuren en dit kan enkele oorzaken hebben. Ik heb in ieder geval wat tips voor je zodat je hopelijk de cheats weer kunt gebruiken. 

- Probeer eens CTRL + SHIFT + C

- Misschien heb je wat software geinstalleerd die deze shortcut gebruikt en dat je daarom een screenshot neemt.

- Kijk of je taal juist staat ingesteld in System Preferences > Keyboard > Input Sources

- Controleer ook bij System Preferences > Keyboard > Shortcuts wat de shortcut is voor screenshots nemen, dit moet wat anders zijn dan ctrl/cdm + shift + c

Laat even weten of dit helpt 🙂

2 Replies

• Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste update. Ik heb van alles op mijn macbook aangepast maar niks werkt! Beide combinaties met de toetsen zorgen alleen maar voor screenshots. Ik baal hier echt van want kan nu niet moveobjects on gebruiken. Fix dit!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago
    Hoi @Fexcien,

Dit thread is al meer dan vijf jaar oud, dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. Als je hulp nodig hebt, dan raad ik je aan om of een nieuwe thread aan te maken, of om een nieuwere te vinden. 🙂

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 13 hours ago