3 years ago
Instaleren
Als ik de Sims in het Nederlands installeer doet hij het niet. Als ik het in het Engels installeer wel maar dat vind ik niet fijn spelen. geeft aan dat er iets niet klopt of beschadigd is
Als je de EA App hebt gebruikt om het spel te installeren dan kan je aan de hand van de Gids van @EA_Leeuw: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-app/m-p/11830584
De taal versie van jouw Sims 4 misschien wijzigen. Houd er rekening mee dat je daarvoor de Sims eerst moet verwijderen voordat je het basisspel opnieuw kunt installeren. (op dit moment zijn er ook wat problemen met de verbindingen van de EA app vanwege de update voor De Sims 4. Hat kan dus even duren voordat je download gereed is.Als het geen haast heeft raad ik je aan om even te wachten of later te proberen.
Laat ajb weten of het je na aanpassing het spel wel in het Nederlands kunt spelen.
We doen het al via deze manier want je kan het niet op een andere manier doen. En geeft de melding die je kan zien op de foto