Forum Discussion

Re: Worlds locked on PlayStation.

Mag ik je hartelijk bedanken voor het mee denken. Ik weet niet precies hoe het kon gebeuren, maar je laatste advies heeft geholpen. En ben niets kwijtgeraakt gelukkig. Nogmaals bedankt 👍🏻

7 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @jotet, hey, kijk, dat is fijn om te lezen. Dus als ik het goed begrijp is alles nu opgelost en werkt het weer naar behoren? 🙂
  • jotet's avatar
    jotet
    3 years ago

Ja precies, Ik had het spel opgeslagen op ‘n externe opslag. Toen heb ik de PlayStation uitgezet en het externe opslag en de disc verwijderd uit de PlayStation, toen de PlayStation weer aangezet. Daarna het externe opslag aangesloten en de disc er weer in. Toen moest ik even ‘n paar minuten wachten, toen heb ik het spel gestart en deed die het weer. Ben toen het spel gaan spelen en heb geen problemen meer gehad. 👍🏻

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @jotet, heel goed om te lezen. Dankjewel voor je extra uitleg!

Veel speel plezier!
  • jotet's avatar
    jotet
    3 years ago

Vandaar dat ik mijn extra uitleg gaf. En graag gedaan. Maar aangezien er nu meer mensen die op console spelen er na de update last van hebben, vraag ik mij toch af, of het probleem veroorzaakt word door de update of door het kopen van het gratis woestijn luxe kit. Misschien toch iets waar EA eens serieus naar zou moeten kijken? 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago

Hey @jotet, ik heb eerlijk gezegt niet echt veel posts van mensen gezien die last hebben van dit probleem, maar we houden het natuurlijk in de gaten.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 5 hours ago