Forum Discussion
Hey @monique23051,
Dat is ook wel het leuke van de Sims 4 dat je moet blijven puzzelen en soms ook moet zoeken naar workarounds voor de kleinere én grotere problemen die het spelen met leven met zich meebrengen. 😉
- monique230512 years agoSeasoned Ace
🙌Klopt hartstikke! Daarom vind ik het ook leuk om te spelen! Ik heb nu weer een probleem met de wants and fears (angsten voornl). De angsten verdwijnen wel door zo'n potion te kopen via de punten maar de angst blijft, hoe kan dat dan weer?? Heb gezocht en zag dat het wel vroeger (2022) een probleem was, maar daarna zag ik het niet meer en bij mij is het pas sinds te huur...Raar maar waar he?
Groetjes en de beste wensen nog,
Monique
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @monique23051,
Die angsten zijn nogal hardnekkige buffs (zo heten ze) en zitten redelijk diep in het spel verborgen. De enige optie om dit te voorkomen is: 'uitzetten'! Als je dat niet wilt dan zal je er mee moeten leren leven, tenminste jouw Sims.
Het maken en updaten van de Sims is soms net een spelletje (omgekeerd) Jenga. Als je er iets uit wilt halen moet je er ook weer iets instoppen. En dat laatste gaat niet altijd even soepel.
Ik heb al jaren last van een Sim die om de haverklap angst voor diep water heeft, zelf op het vasteland en in de bergen. Die fout zit inmiddels zo diep ingebakken (de Sim zelf is waarschijnlijk ooit eens corrupt geraakt en nooit meer hersteld) dat ik gebruik maak van een mod/cheat die deze buff's kan verwijderen.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago
- 4 days ago