Restaurants en Bars Werken Niet
Hoi hoi,
Nog niet kunnen testen het bovenstaande @Trismagistos maar nog een vraagje waar ik sinds kort pas mee te maken heb. Ik heb via gallerij Maxis restaurants en bowling etc geplaatst in een nieuwe wijk en nu werken dus alle bars en restaurants in 1x niet meer. Er komt niemand naar mijn simmetjes toe om ze naar een tafel te wijzen (Chez Lama en Chez sul sul) en ook bij de bars staat geen personeel achter de bar...Raar maar waar, voor paar dagen geleden nog nooit last van gehad, want mijn sims gaan vaker uit eten en nu in 1x wél last van. Ik heb online al gezocht en kon wél oude dingen erover vinden (2018 en 2020) maar tot op heden staat er nog nergens (ook niet op Engelse site dus van Answers HQ) iets erover. Ben ik de enige?
Ik dacht in 1e instantie dat het alleen de bars en restaurants waren die ik dus nét uit de gallerij had geplaatst maar niets is minder waar, ook mijn bestaande restaurants en bars zijn onbevolkt. Heb localthumbpackage cache weggehaald en al...Geen mods/CC (Wil ik nl. niet) voor de update van afgelopen dinsdag werkte alles wel nog gewoon en nu in 1x niet meer.
Groetjes Monique (Ps als je het wil maak ik wel een nieuw onderwerp aan als het nog niet voorkomt :-) )
Hey @monique23051,
Ik heb dit deel van jouw topic Restaurants/Bars werken niet! even losgemaakt van de rest voor de zichtbaarheid en omdat het een totaal andere bug is. Dit probleem heeft te maken met de beroemdheidsinstellingen en kan mogelijk worden opgelost (WORKAROUND) door het beroemdheidssysteem weer in te stellen.
Zie ook het Engelstalige bug rapport: Solved: [WORKAROUND] [GF] Customer Service NPCs Don't Spawn on Community Lots - Answer HQ (ea.com)
Daarnaast is er ook een klein probleem met de kavels uit de Galerie opgetreden, zie ook: [OPEN] Endless Loading/Crashing when trying to load a certain lot - Answer HQ (ea.com)
Het zou kunnen dat dit onderdeel uitmaakt van het probleem. Zolang je geen crashes hebt en geen witte wereldkaart denk ik dat je vooral weer het vinkje aan zult moeten zetten bij de spelopties voor beroemdheid.