Forum Discussion

yasmintwee's avatar
2 years ago

Sim voert geen acties meer uit

Mijn sim voert ineens geen acties meer uit als ik ze toewijs. Ze blijft maar een beetje staan, doet wel uit zichzelf taken voor behoeftes. Ik heb al geprobeerd:

- sim resetten mbv resetSim cheat

- spel gerepareerd

- spel opnieuw geïnstalleerd

Ik maak geen gebruik van Mods. Ik heb al zitten zoeken online, maar kan de oplossing niet vinden.

4 Replies

• Heb je misschien al geprobeerd de eigen wil uit te schakelen? Misschien heeft het daarmee te maken?

• Hey @yasmintwee,

Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over jouw probleem? Hebben andere Sims daar ook last van (of speel je maar met één Sim)? 

Zou je misschien een schermopname of foto kunnen bijvoegen zodat ik de situatie beter kan bekijken? Misschien is er wel wat aan de hand met jouw Sim waardoor die niets meer doet.

En kijk ajb ook nog even naar de suggestie die @Lotje1981 doet. 

Hopelijk lukt het daarmee wel om je Sim weer in beweging te krijgen. Laat vooral even weten of je het hiermee kunt oplossen anders kijken we naar andere mogelijkheden.

• Dit heb ik uitgeschakeld, maar het probleem blijft zich (in mindere mate) voordoen. De taak wordt wel uitgevoerd, maar pas nadat de sim eerst een heel tijd voor zich uit staat te kijken.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @yasmintwee,

Die vertraging kan ook te maken hebben met de rekenkracht van jouw pc. Controleer dan of je alle overige programma's hebt uitgezet. Wie weet gaat het dan wat sneller.

Laat ajb even weten of dat helpt.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,035 Posts